به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، ساختار سازمانی بهینه برای پیادهسازی کمپین تبلیغاتی، بررسی چارچوب شناخت مشتری، تعیین استراتژی تبلیغات و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی، برنامهریزی رسانه در یک کمپین تبلیغاتی و ارزیابیها و سنجش اثربخشی، از جمله سرفصلهایی است که با تدریس مجتبی محمدیان (مدیر سایت کافه بازاریابی با تخصص تبلیغات و بازاریابی) ارائه میشود.
این دوره برای کسانی که تصویری جامع از کمپیننویسی ندارند، طراحی شده است. در این دوره شرکتکنندگان با کلیه گامهای کاربردی طراحی یک کمپین تبلیغاتی و پیشنیازهای آن آشنا شده و در پایان تصوری جامع از یک کمپین تبلیغاتی به دست میآورند.
این برنامه ۲۲ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۶، در دانشگاه علامه طباطبایی واقع در خیابان کریم نبش آبان شمالی برگزار میشود.
انتهای پیام