به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه با گسترش فضای دیجیتال و اهمیت روزافزون دیجیتال مارکتینگ و افزایش تعداد رقبا در بازار دیجیتال، بازاریابی داده محور به یکی از شیوه های اصلی پیاده سازی استراتژی تبلیغات و بیزینس تبدیل شده است.
“آشنایی با کاربردهای مختلف علم داده در بازاریابی”، “مفهوم بازاریابی دادهمحور و طریقه استفاده آن در استراتژیهای کسب و کار”، “نقش یادگیری ماشین و دادهکاوی در بازاریابی”، “بخشبندی بازار و مشتری”، “تجزیه و تحلیل بازار و هوش بازاریابی” و “مصورسازی دادههای بازاریابی، تکنیکها و روشها” از جمله مباحث و سرفصلهای آموزشی مورد ارائه در این برنامه است.
وبینار «علم داده و بازاریابی دادهمحور» با حضور و ارائه امیررضا تجلی ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران، روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۲۰ الی ۲۲ به صورت مجازی برگزار می شود.
علاقهمندان می توانند جهت ثبتنام به لینک (https://skill-center.ir/events/startalk2-fall99ind) و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانه masaaf_admin@ مراجعه کنند.
انتهای پیام