خانه / دسته‌بندی نشده / بررسی تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل‌سازی شبکه‌های اجتماعی

بررسی تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل‌سازی شبکه‌های اجتماعی

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه تقریبا همه افراد از شبکه های اجتماعی به عنوان راهی برای ارتباط استفاده می کنند به طوری که آن ها جزئی از ابزارهای تاثرگذار زندگی ما شدند اما سئوال این است که چطور این اتفاق می افتد؟ چه مبانی برای این تاثیرگذاری روی زندگی ما وجود دارد؟


مدلسازی  و استفاده از داده های باز شبکه های اجتماعی دو رویکرد متفاوت برای این موضوع هستند. دراین برنامه سعی می شود با مدلسازی ساده اما نوآورانه مسئله مورد بررسی قرار گیرد و به سئوالاتی از قبیل: تاثیر شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه چقدر است؟ و با چه روشی می توان این نفوذ اینفلوئنسرها و خبرگزاری ها را پیشینه کرد؟ پاسخ داده شود.


و در پایان به نقد مدل پرداخته و نقاط مثبت و نوآورانه و همچنین مشکلاتش مورد بررسی قرار می گیرد.


این برنامه با ارائه یاسمن عسگری (دانشجوی علوم کامپیوتر دانشکاه شریف)، روز چهارشنبه ۲۶ شهریور، ساعت ۱۸ الی ۱۹، از طریق لینک https://b2n.ir/341590 برگزار می شود.


علاقه مندان برای شرکت در این ارائه می‌توانند به عنوان میهمان، به سامانه مجازی همبند به آدرس (http://vclass.ecourse.sharif.edu/ch/math-stu) مراجعه کنند.


انتهای پیام

پاسخی بگذارید