خانه / دسته‌بندی نشده / بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی چیست؟

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه را با تدریس کتر علی بنیادی نائینی ـ هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و علی گلبازی مهدی پور ـ محقق علوم اعصاب مصرف کننده و پژوهشگر آزمایشگاه کسب و کارهای عصبی – ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پیوند https://eseminar.tv/wb۲۶۸۲۸ برای شرکت در این جلسه ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @yupa_ad پیام دهند.

بازاریابی عصبی یا neuromarketing درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم. این واژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد و با استقبال چندانی روبه‌رو نشد تا در سال‌های اخیر که این اصطلاح بخشی از سخنرانی‌های همایش‌ها و مقالات مختلف را به خود اختصاص داده است.

هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه با بازاریابی عصبی بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.
انتهای پیام

پاسخی بگذارید